Vés al contingut (premeu Retorn)

La CasTECHdefels 2017 arriba a la seva fi.

Finalitza l'edició 2017 de la Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia, CasTECHdefels.
La CasTECHdefels 2017 arriba a la seva fi.

Del 26 de juny al 15 de juliol es proposa un programa d'activitats que pemet formar part del Campus del Baix Llobregat de la UPC i viure un Castelldefels ple de ciència i tecnologia.

CasTECHdefels aprofita les sinergies entre l'activitat acadèmica de les escoles del campus universitari i la seva experiència en divulgació científica, així com les potencialitats de la ciutat de Castelldefels.

L'oferta d'activitats d'enguany ha tingut com a principals àmbits d'actuació: els tallers adreçats a famílies amb nens i nenes a partir de 8 anys (que es reforcen enguany); la divulgació i formació científica per al públic en general; la formació i capacitació tecnològica del professorat de secundària a l'estiu; i el foment de les vocacions científiques entre l'alumnat preuniversitari.

D'altra banda, i per segon any consecutiu, s'ha tornat a repetir l'experiència de l'UP4 Camp, una  activitat residencial (de 6 dies i 5 nits) que es fa al campus de la UPC, adreçada a joves de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat que busca atraure als joves talents del futur en l'àmbit de la ciència i la tecnologia.

Organitzada per la UPC i l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, CasTECHdefels ofereix activitats dirigides a un públic ampli i no necessàriament universitari, amb una oferta especialitzada en els àmbits d'expertesa del Campus del Baix Llobregat de la UPC.